فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

عادت هاي خوب امنيتي

يك سري عادت هاي خوب در زمينه امنيت اطلاعات كامپيوتري وجود دارند كه اگر رعايت شوند به ميزان قابل توجهي احتمال ازبين رفتن  يا دسترسي ديگران به اطلاعات موجود در كامپيوتر را كاهش مي دهند.

چگون مي توان دسترسي ديگران به كامپيوتر خود را محدود كرد؟

شما مي توانيد دسترسي افراد مختلف از جمله خانواده، همكار، هم اتاقي و ... را به كامپيوتر خود محدود كنيد و مشخص كنيد چه كساني به چه اطلاعاتي دست پيدا كنند. و حتي آنها را شناسايي كنيد. اما شناسايي افرادي كه از راه دور و از طريق يك شبكه به كامپيوتر شما دسترسي دارند كار آساني نيست. در اين حالت آسيب پذيري شما در برابر نفوذ خرابكاران و لو رفتن يا از دست رفتن اطلاعات و... بيشتر است. اما كارهايي وجود دارند كه اگر آنها را انجام دهيد و اين كارها تبديل به عادت شوند آنوقت دسترسي به اطلاعات شما بسيار سخت خواهد شد.

  • هر گاه كامپيوتر خود را براي كاري رها مي كنيد آن را در حالت Lock قرار دهيد يا در ويندوز XP آنرا Log off كنيد. حتي اگر كامپيوتر را براي چند دقيقه تنها مي گذاريد اين زمان براي سرقت اطلاعات شما كافي است.
  • هيچگاه در دسكتاپ كامپيوتر خود يك ميانبر به اطلاعات شخصي و محرمانه قرار ندهيد. چون اينكار سبب مي شود خرابكاران در ................

موضوعات مرتبط: درس هفدهم عادت هاي خوب امنيتي ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, | 16:55 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon